VAR MED OM EN OLYCKA FÖR 2 MÅNADER SEN!

Hej gott folk hoppas ni har en trevlig kväll det är ju trots allt Champions League-kväll PSG-Malmö FF för er som gillar det slå på tv 3 klockan 20:00 men nu till det jag skulle skriva om tänkte ba skriva lite kort om vad som hände mig för 2 månader sen, jag skulle till stan så tog moppen och åkte in men jag kom inte enda fram det slutade med en krock med bil körde in i sidan på bilen fastnade med foten mellan bilen och min fotbroms så jag krossade foten och lillfingret blev helt sne iallafal så åkte in till sjukhuset röntgade foten och den var krossade så dagen efter allt det tänkte ja aa men jag har bra brutit och de hoppas det blir bra men det slutade inte där fick information om att jag skulle amputera bort 2 tår för dom var sten död hade ingen blodcirkulation och dom var rädd att jag skulle få kallbrand i foten vet inte riktigt vad det menas men skulle det blivit det så skulle dom tagit bort foten, så dom tog bort båda tårna för att det inte skulle hända nåt efter det så låg jag inne en 1 månad i sträck gjorde 10 operationer för en enda fot har även gjort hud transplantation låg även 2 veckor i Umeåsjukhus trodde inte att det kunde bli en sån stor skada på en fot men just nu så mår jag bättre foten läker bra så är på bättringsvägen så det känns bra, aa kan skriva hur mycket som helst men det blir för lång men när jag tänker efter ibland så hade jag kunnat varit död eller mer en bara en fot och lillfingret för hade det varit en sekund mindre vet jag inte om jag hade varit vid livet allt gick så fort de blev ba svart men jag hade änglavakt tack gud för ni var med mig!  Jag vill även tacka vänner och min älskade familj dom bästa som finns för allt stöd och tack till min underbara flickvänn som funnits där sen dagen det hände hon har varit med mig genom allt jag älskar dig, Vill ba säga det här var mitt första blogg inlägg i hela mitt liv så det är inte det bästa som jag skrivit. Ska se på fotboll nu på 3an så ha en fortsatt trevlig kväll.
Allmänt | |
Upp